Jom Buat Masker..

Hari ni mami leesya ingin kongsikan beberapa supplement Shaklee yang boleh dijadikan sebagai Masker.. Jom tengok, pasni boleh cuba sendiri (^_^)

Disini mami leesya nak kongsi tips mudah untuk kulit Gebu dan cantik dengan menggunakan ESP sebagai masker. Nampak macam lain macam sebab selalunya ESP adalah untuk minum.
Selain daripada khasiat untuk ibu mengandung, ibu menyusu, diet harian dan lain-lain lagi ianya sangat sesuai digunakan buat masker. Jimat pun jimat so tak risaulah sangat jika nak ambik produk luar yang kadang-kadang bahan kandungan bahan kimia dia pun kita tak tahu kan.


 
kadang-kadang tak sampai seminggu dalam 4 hari dah nampak kesan. Kulit nampak berseri dan lebih segar. Yang mana ada jerawat tu pun cepat kecut dan hilang. 
Tapi jangan masker je, minum pun perlu juga untuk pembinaan sel-sel baru dari dalam. Masker cuma luaran sahaja. 

Wanita dan Vitamin C tak dpat dipisahkan..btul tak....kenapa? sbb vitamin C mmg sinonim dgn kecantikan...malah ada yg sanggup berbelanja lebih nak dptkan suntikan vitamin C lah dan mcm2 lagi lah..tapi skrg ni jgn risau.. takyah suntik2 dah.. sila mkn  vitamin C shaklee sahaja.. 
 Secara amnya, vitamin C ni perlu utk mengekalkan kulit yg cantik malah ia merangsang pengeluaran kolagen... Vitamin C juga boleh mengurangkan garis-garis halus yang tidak diingini dan byk lagi kelebihan vitamin C

Macam Vitamin C diambil sebab boleh membantu penghasilan kolagen kan? Sebab kolagen memainkan peranan penting dalam menghilangkan lingkaran hitam..jadi cara lebih mudah, ambil suplemen kolagen terus lah :) Lebih cepat berkesan

Kebaikan Alfalfa
1. Kaya dengan vitamin dan mineral
Alfalfa Shaklee Mengandungi vitamin B, C, E dan K dalam jumlah yang seimbang.
Mengandungi mineral Kalsium, Magnesium, Kalium, Fosforus dan Zat Besi. Alfalfa
Shaklee turut mengandungi, Flourida, Protein, Mineral Surih, Serat, Asid Lemak
dan Antioksidan.

2. Alfalfa bermanfaat dalam penyerapan protien, dan karbohidrat.
3. Alfalfa juga bertindak sebagai pembersih darah

Tiada ulasan:

 
Copyright © Mami Leesya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in