Kenapa Perlu Memilih Suplemen Shaklee???


Tidak dinafikan bahawa suplemen vitamin memang mudah untuk didapati di mana sahaja, samaada dari farmasi, klinik atau supermarket. Produk ini dihasilkan oleh pelbagai jenis syarikat. Sebelum anda membuat keputusan, adalah tidak salah untuk anda membuat beberapa kajian mudah. Baca pada label, beli dan bandingkan.

Di sini ,mami ingin kongsikan “10 sebab kenapa perlu memilih suplemen shaklee” yang telah disediakan oleh Fakulti Sains Kesihatan dan Pendidikan Shaklee.
  1. Shaklee telah menjalankan lebih 100,000 kajian setiap tahun untuk memastikan keselamatan dan keberkesanan produk kami
  2. Setiap produk telah diuji 100% untuk memastikan setiap bahan yang telah dilabelkan disediakan secukupnya untuk keperluan anda.
  3. Semua bahan di dalam produk ini memenuhi protokol yang begitu ketat, unik di dalam industri
  4. Saintis telah mencipta formula yang memaksimumkan keberkesanan lebih daripada syarikat-syarikat lain.
  5. Setiap produk diformulasikan dengan bahan-bahan nutrisi yang telah dikaji keberkesanannya dan keselamatan.
  6. Shaklee menggunakan sistem penyampaian yang advance untuk memastikan produk ini mampu memberi kebaikan yang maksimum semasa pengambilannya
  7. Semua bahan memenuhi filosofi kami dan pemeriksaan yang detail. Shaklee tidak sewenang-wenangnya menerima ‘CERTIFICATE OF ANALYSIS’ seperti yang kebanyakan syarikat lakukan, tetapi meneliti semula sijil tersebut dan membuat kajian ulangan.
  8. Shaklee tegas kepada komitmennya iaitu tiada bahan pewarna, perasa tiruan, pemanis dan pengawet tambahan. Shaklee juga menggunakan protin soya asli yang tidak mengandungi bahan yang telah diubah (NON-GMO).
  9. Shaklee telah menyumbang kepada pembentukan standard yang digunakan oleh syarikat yang mengeluarkan produk kesihatan lain, yang mana standard itu dikenali sebagai Good Manufacturing Practices (GMPs).
  10. Prestasi produk Shaklee boleh dilihat melalui:

  • Penghasilan lebih 100 kajian saintifik, 90 lebih jurnal.
  • Kajian kes menunujukkan bahawa pengguna Shaklee yang telah mengambilnya selama 20 tahun mempunyai kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang tidak mengambil suplemen atau mengambil suplemen jenama lain.

Tiada ulasan:

 
Copyright © Mami Leesya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in